ÖKC entegrasyonda hata durumunda ne yapılmalı?

Merhaba, çok çok nadir de olsa masa ödeme alma sırasında askıda kalıyor veya o an elektrikler gitti diyelim. Ökc ile ödemeyi manuel aldık. Masayı nasıl kapatmalıyız? Legal çevrede soruyorum bunu. Hali hazırda Nihai müşteri diye müşteri açtım. Ödemeyi posdan manuel aldıysam bu cariye avans giriyorum bu rakamı, masayı kapatırken de fatura seçeneği ile bilgi fişi çıkararak kapatıyorum bu 2 fişide dosyalayıp saklıyorum. Bu yaptığım işlem VUK da sıkıntı çıkarır mı? Veya Bunu legal farklı bir yoldan yapan varsa çözümünü anlatırsa çok sevinirim. İyi bayramlar dilerim.